Uw vertrouwde partner voor incasso en financieel juridische dienstverlening.
Wij bieden U meer dan 38 jaar ervaring bij incasso vorderingen in zowel Nederland als incasso in het buitenland.
Incassobureau De Incassokamer > shownieuws > 148 > Afhandeling klachten door de belastingdienst traag
Afhandeling klachten door de belastingdienst traag
De Nationale ombudsman is van mening, dat de Belastingdienst vaak niet tijdig op klachten reageert. In 2008 ontving de Belastingdienst ruim 16.000 klachten. Bijna 2.700 daarvan kwamen bij de ombudsman terecht. Van deze 2.700 klachten werden er ca. 1.250 snel opgelost. Een beperkt aantal van de resterende klachten moesten uitgebreid onderzocht worden en voor de overige klachten kon de ombudsman de klagers de goede weg wijzen. Eind 2010 wordt er opnieuw geëvalueerd. Dan zal blijken of de klachtenafhandeling verbeterd is of niet. Omdat de besluiten van de Belastingdienst voor mensen en bedrijven vaak ingrijpend zijn, zitten betrokkenen ook te wachten op een snelle oplossing.
Uw openstaande factuur laten incasseren? Dien nu eenvoudig online uw vordering ter incasso in!
Rss feed
Jul
01
De wettelijke rente voor handelstransacties Deze vorm van wetteli...
lees verder »Apr
25
In verband met een stroring bij onze telecom provider kan het zijn dat w...
lees verder »Jan
08
De wettelijke rente voor handelstransacties Deze vorm van wetteli...
lees verder »
Publicatie in Rostra Economica:
Wie profiteert er van de crisis?
Wetswijziging BTW in 2010:
Wetswijziging BTW in 2010
Uw vertrouwde partner voor incasso en financieel juridische dienstverlening.
Wij bieden U meer dan 38 jaar ervaring bij incasso vorderingen in zowel Nederland als incasso in het buitenland.